Dag van vertrek - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Willemijn

Blijf op de hoogte en volg Yvette

01 Juli 2011 | Nederland, Breukelen

Eindelijk is het de dag van vertrek! Ik ben er klaar voor!! Nog even wat spullen pakken en alles klaarzetten en dan gaan we vliegen! We vliegen vanavond om 9 uur uit Amsterdam! We moeten 12 en half uur vliegen. Als we zijn aangekomen gaan we logeren bij een dispuutsgenoot van mijn vader. Daar logeren wij 3 dagen! Waarvan wij 1 dag in de stad doorbrengen en een dag in een pretpark!(Universal Studio's) Maar daar vertellen wij later meer over! We spreken jullie later in Singapore! Tot dan! X Willemijn

• 01 Juli 2011 - 14:24

Sophie!:

Willemijn super veel plezier! Ik ga je missen! X Hvj!

• 01 Juli 2011 - 19:42

Caroline:

Heel veel plezier! Geniet van jullie lange reis! Ben benieuwd hoe Singapore bevalt? Horen het allemaal wel.
    Liefs Caroline

• 01 Juli 2011 - 21:45

SNR:

Hopen dat de vlucht een beetje vlot verlopen is. Rustig wennen aan de warmte met een tijger tussen de knuistjes..... Zijn benieuwd naar jullie ervaringen in de komende weken! Liefs S en R