Eerste dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu Eerste dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

Eerste dag Singapore

Door: Willemijn

Blijf op de hoogte en volg Yvette

02 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal, daar zijn we weer! De vlucht is achter de rug! De vlucht viel reuze mee! We zijn nu in het huis van Michiel en Karen! Een prachtig huis met een zwembad!Toen we reden door Singapore was mijn eerste indruk: heel veel hoge gebouwen en heel warm!! Morgen gaan we een dagje naar de stad! Eerst gaan mijn ouders fietsen en dan gaan we een boottocht maken over een rivier! En we gaan langs bij een oud buurmeisje van mijn moeder langs! Hopelijk horen we snel iets vanzelf! X van Willemijn uit Azië!

• 02 Juli 2011 - 10:42

SNR:

Goed te horen dat jullie veilig aan zijn en dat de vlucht meeviel. Ronald had als tip het nieuwe casino, bovenop schijnt het prachtig te zijn. Orchard road, raffles en dergelijke vast ook in agenda. Liefs Ronald en Sabine.

• 02 Juli 2011 - 15:44

Miriam:

Hallo familie van der Kleij,
    Alle voorbereidingsstress in nu voorbij; dus het grote genieten begint nu! Vooral Sophietje benijdt Willemijn erg; en heeft nu 2 dagen van tevoren alle koffers gepakt voor haar eigen reis naar Spanje. We zullen jullie vol belangstelling volgen ;-)

• 05 Juli 2011 - 09:21

Mignonne:

heee lieverd,

Ik Weet nogdat je zo tegen de vlucht op zat.
    Maar gelukkig viel het mee.
    Ik zie al overal dat je het leuk hebt.
    Wel fijn om te weten hoor!
    Ikmisje

xxx uit het kikkerlandje'

vandaaag is het best warm'