De eerste volle dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu De eerste volle dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

De eerste volle dag in Singapore

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Yvette

04 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Hallo mensen de eerste volle dag in Singapore was geweldig. Het begon toen Matthijs tegen het bed aan kwam hij had een gat in zijn hoofd. Hup papa en Michiel en Matthijs naar het ziekenhuis. Matthijs wou het niet hechten dus het gebeurde niet. Daarna gingen we een boottochtje maken langs een meer het was echt mooi. En toen gingen we naar het strand en we ontmoeten een oud buur meisje. Daar gingen we zwemmen. En daar voor gingen we naar de Holland club om te gaan zwemmen in het zwembad en te lunchen. En we gingen naar de dierentuin om met de auto

• 04 Juli 2011 - 12:39

Marjorie:

Lieve allemaal, ik volg jullie reisverslag en geniet en leef mee (Matthijs, wat een pech met dat bed!). Doe voorzichtig, veel plezier en tot schrijfs! Marjorie

• 04 Juli 2011 - 14:53

Anneke:

Hallo allemaal, goed te horen dat jullie zijn aangekomen in Singapore en het zo mooi is. Wat een pech Matthijs met het bed. Hopelijk gaat het al iets beter met je. Wij zijn inmiddels "thuis" in Breukelen aangekomen en een goede reis gehad vanuit Como. Heerlijk hier weer te zijn!! Meisjes door het dolle heen met de katten. T is hier mooi weer dus we zitten al te relaxen in de tuin en zien uit naar de komst van AH vanavond met al het nederlandse lekkers:-)
    Geniet nog van Singapore en heel veel groetjes van ons! Ook de groeten aan Michiel en Karen. XX
    PS erg leuk jullie reis op deze manier te volgen!

• 04 Juli 2011 - 16:50

Britt:

leuk hoor behalve dat van matthijs
    doe de groetjes en veel plezier
    xx

• 04 Juli 2011 - 18:29

Ilse:

Hoi vakantiegangers,

Dat zijn al heel wat avonturen aan het begin van de reis. Alles weet goed met Matthijs?
    Leuk om jullie verslagen te lezen, de groetjes aan iedereen en heel veel plezier. Geniet van de vakantie.

liefs,
    Ilse

• 04 Juli 2011 - 19:13

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 04 Juli 2011 - 19:18

Nicky:

Snue voor mathijs. Heel veel plezier, wij volgen jullie van uit Barca. Nicky

• 04 Juli 2011 - 20:41

SNR:

Lieve familie,
    Klinkt alsof jullie vele ervaringen rijker zijn! Zelfs een ervaring die jullie liever vermeden hadden: een ziekhuis bezoek in Singapore. Hoop dat alles weer goed gaat met Matthijs en dat iedereen van de schrik bekomen is.
    Goede reis morgen naar KL.
    Liefs
    Ronald en Sabine.

• 05 Juli 2011 - 09:16

Mignonne:

heeee ,

ik zie dat jullie het leuk hebben!
    Sterkte met matthijs'
    ongeluk op de eerste dag hoort er niet bij'
    Ik zal elke dag wel even kijken en een reactie plaatsen!

Voor willie:

Ik mis je wel al'
    gister hadden we marco borsato in de auto aan gezet en ikdacht meteen aan jou
    Werd wel een beetje emotioneel'
    Ikhouvanjekleine

Veel plezier nog allemaal!

• 06 Juli 2011 - 10:19

Christel En Joop:

Lieve luidjes,
    Wat gebeurt er veel in zo'n korte tijd. Matthijs moet wel een beetje voorzichtig doen, anders komt hij onherkenbaar terug!

Veel liefs van ons!

• 16 Juli 2011 - 15:50

Brenda@perridon.nl:

Hallo lieverds!
    Wat wordt dat een geweldige reis zeg wauw! Genieten jullie?? Wij inmiddels terug uit Vive la France ook heerlijk geweest................jammer dat we geen roseetje hebben kunnen drinken maar dat halen we wel weer in als jullie thuis zijn!
    Dikke x De Perridonnen