Sterke magen vv. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu Sterke magen vv. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

Sterke magen vv.

Door: Yvette & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Yvette

09 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

(stukje ontbrak in laatste update)

.....gezwommen in het aroma therapy zwembad van ons hotel wat een contrast met de omgeving). Een stad word je toch ook wel weer snel zat. Zeker met de hitte, drukte en het lawaai van KL.

Patrick en Willemijn zijn nog steeds niet terug van het kaartjes kopen en het is inmiddels 09.15. Dit is een goed teken. Gisteren was Patrick al binnen 20 minuten terug. Dit betekent waarschijnlijk dat we na het ontbijt de torens opgaan. Spannend ….. Vanmiddag gaan we naar het vuurvliegjespark. Dit schijnt een bijzonder park te zijn en een geweldige ervaring. Bomen die in het donker verlicht worden door vuurvliegjes. Ik ben benieuwd…

…..

Kleine update: torens zijn gelukt! Bezoekje zeer de moeite waard. Truc wordt nu om vanmiddag de stad uit te komen voor de excursie naar het vuurvliegjespark. Er zijn grote demonstraties georganiseerd met naar verwachting meer dan 200.000 deelnemers, schijnbaar straks voor ons hotel. Nu al veel road blocks en dus geen verkeer. Geruchten doen de ronde over traangasgranaten en rubber kogels……..weet niet of dit het soort spanning is dat je zoekt tijdens je vakantie, maar ja.

Uiteindelijk hebben we weinig meegemaakt van het spektakel in KL. Een boeiende middag bracht ons bij apen, jungle, vis & fruitmarkt, Chinees en vuurvliegjes. Afwisselend en boeiend - en vooralsnog ook geen maagklachten van de Chinees!

• 09 Juli 2011 - 16:34

Joop En Christel:

Heerlijk dat wij zo up-to-date blijven met al jullie wederwaardigheden. Je krijgt een beetje het gevoel of je er ook bij bent. Fijn dat het gewoel van de protesten aan jullie voorbij is gegaan.
    Het zal best vermoeiend zijn zo'n grote stad met al die warmte, maar er komen vast dagen dat jullie wat minder ondernemen en lekker relaxen.
    De foto's zien er heel gezellig uit!

• 09 Juli 2011 - 19:17

Ilse:

Hi wereldreizigers,

Geweldige avonturen, leuk om jullie te kunnen volgen. We willen zeker tips voor volgend jaar!
    Onze vakantie gaat ook beginnen, niet zo ver weg als jullie maar wel op een eiland met heerlijk weer.
    Bij terugkomst zullen we zeker jullie verslagen weer gaan lezen.
    Geniet ervan en heel veel plezier op Bali; check ku de ta!

liefs,
    Ilse, Bram, Daan, Sophie en Victor

p.s. Wilemijn staat mooi op de foto in de krant bij de graffitimuur.

• 11 Juli 2011 - 11:50

Roos:

Is alles oke met Mathijs zijn hoofdwond? We hebben wel gelachen hoor, typisch Mathijs en ik zie je reactie al voor me :-)
    Het is bij ons net zo spannend als bij jullie lees ik al, bommen en granaten!

Veel plezier,
    Roos

• 11 Juli 2011 - 20:20

Mignonne:

Dus straks komen jullie thuis en dan ga ik een gerecht koken met vis voor Maarten kijken of die het lust ;) nee hoor! wat een prachtige fotos

• 11 Juli 2011 - 20:21

Mignonne:

ikhouvanjulliee (L)(L)(K)(L)(L)

• 14 Juli 2011 - 16:48

Annet:

Hè hallo daar, wat een spannende verhalen, goed hoor. Kun je alles beetje loslaten? Ik zit vlakbij jullie, vandaag 10 uur in auto gezeten in China. Wat is dat land toch groot. Nu in Hong King voor 1 dag, dan terug. Wat is met Mathijs gebeurd? Hoofdwond las ik? Vlgd week gaan wij lekker 3 weken, veel zin, net naar andere kant, plezier daar en liefs voor iedereen, xx