Op naar Taman Negara! - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu Op naar Taman Negara! - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

Op naar Taman Negara!

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Yvette

13 Juli 2011 | Maleisië, Tanah Rata

10-07:
Vandaag zijn we van Kuala Lumpur naar de jungle gegaan. Eerst gingen we een paar uur in de auto om naar de boot te gaan. We zijn met de boot naar de andere kant van de rivier gegaan naar het stukje Mutiara. Het is een heel mooi gebied om te zien en je ziet er veel dieren. Het is geen luierplek maar je kan er leuke actieve dingen doen met het gezin.

We slapen niet in een kamer maar in een huisje met een groene omgeving. Een paar uur geleden viel de stroom bij het huisje uit en Willemijn kon niet meer lezen. Mijn vader en moeder zaten bij het restaurant te praten en Willemijn zat weer te lezen, bij het restaurant met mijn vader. Daarna moesten Matthijs en ik Maarten komen om te eten bij het restaurant. En toen speelden we heel even met andere Nederlandse kinderen.

We moesten daarna kennis maken met onze gids voor dingen te gaan doen in de jungle. Hij zei dat we al vanavond de nacht door de jungle gaan lopen. Maar het kon niet want Matthijs had diarree dus we gingen de dag daarop het doen.

Onze douche is kapot want je kon geen warm water er uit laten komen. Dat was het. We komen drie dagen niet want we hebben geen internet hier.

De groetjes van Willemijn, Matthijs, Maarten, Patrick en Yvette

• 15 Juli 2011 - 10:01

Joop En Christel:

Lieve vakantiegangers
    Dank voor jullie verslagen van de afgelopen dagen. Wij genieten van alles wat julie te vertellen hebben en dat is niet niks. Wat een belevenissen allemaal. Het is leuk die vrolijke gezichten van jullie te kunnen bekijken en wij zien hoe leuk jullie het hebben. Ja Yvette (en ook WIllemijn) spinnen en ander gespuis horen erbij in de jungle. Brrr! Maar misschien wen je er dan ook een beetje aan.
    Heel veel liefs!!!