Verslag van Maarten (Singapore & Maleisië) - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu Verslag van Maarten (Singapore & Maleisië) - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Yvette van der Kleij - WaarBenJij.nu

Verslag van Maarten (Singapore & Maleisië)

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Yvette

22 Juli 2011 | Maleisië, Pangkor

We kwamen van Singapore naar Maleisië met de trein aan. En Desmond dat was daar onze chauffeur met zo’n bordje ‘Welcome in Malaisia familie van der Kleij’ en toen gingen we langs een hele mooie tempel. Desmond bracht ons naar Malakka naar een heel mooi hotel maar daar omheen was het niet zo mooi - nou anders dan in Nederland bedoel ik . Van Malakka gingen we naar Kuala Lumpur naar het hotel Maya daar bleven we drie nachten. We hadden uitzicht op de Twintowers. We waren ook op de televisie toren geweest . Maar ook op de 41 verdieping van de Twintowers geweest met een heel mooi uitzicht. De baas van de olie bedrijf zit op de hoogste verdieping van de Twintowers de 81 verdieping. Daarna kwamen we aan in een leuk dorpje met een prachtig hotel. We gingen naar de theepantage en naar een tuin vol met grote vlinders en we hebben wandelende takken gezien en mijn moeders lievingsdier: de schorpioen. Desmond haalde er één uit maar dat vond mijn moeder niks dus hij deed hem weer terug . We gingen ook naar een bijen boederij je zag allemaal bijen rond vliegen. We gingen naar een mooi eiland het hete Penang. We gingen eerst een dagje zelf kijken in de stad en de dag daarop gingen we met Desmond een dagje kijken en toen weer naar het volgende punt. We waren wel toe aan rust dus we moesten afscheid nemen van Desmond. Toen gingen we met de boot naar een rustig eiland we gingen daar bijna altijd zwemmen in het zwembad en in de zee. We gingen met iemand anders terug naar Kuala Lumpur nog één nachtje slapen en toen naar het vliegveld, het duurde 3 uur om naar Bali te komen.

Dat was het. Groetjes van Maarten

• 25 Juli 2011 - 14:38

De Ravelli's:

Kort maar krachtig reisverslag Maarten. Geniet van jullie vakantie in Bali!

• 26 Juli 2011 - 10:01

Opa En Oma Lina :

Lieve Maarten,
    Wij vinden het geweldig wat jij allemaal hebt geschreven over jouw belevenissen en wij zijn heel erg trots op je dat jij zo goed alles kan omschrijven,knap hoor! Nu zitten jullie in Bali en daar valt ook veel te zien en te beleven! Wij lezen jouw volgende verslag wel weer.
    Liefs, Opa en Oma Lina xxxxxx